.ΚΟΙΝΩΝΙΑ

.ΤΕΜΠΗ Ο ΕΠΙΓΕΙΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ..ΜΑ ΚΑΙ Η ΚΟΛΑΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.!!!!!!

ΟΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ..ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ…
.ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ !!!!!!..ΤΕΜΠΗ Ο ΕΠΙΓΕΙΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ..ΜΑ ΚΑΙ Η ΚΟΛΑΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.!!!!!!
ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ...!!!


Τέμπη: 11 χρόνια από το τραγικό δυστύχημα με τους μαθητές
13 Απριλίου 2003. Μια ημερομηνία που η Ελλάδα δεν πρέπει ποτέ να ξεχάσει. Μια ημερομηνία που έκανε το ποτήρι, στην ατέλειωτη αλυσίδα των χιλιάδων τροχαίων ατυχημάτων που συμβαίνουν στην Ελλάδα, να ξεχειλίσει.
Η είδηση ότι 21 μαθητές που επέβαιναν σε λεωφορείο είναι νεκροί παγώνει το πανελλήνιο!
Ήταν λίγο πριν τις 7:30 το απόγευμα της Κυριακής. Το λεωφορείο με το οποίο επέστρεφαν μαθητές μετά από μία εκδρομή συγκρούστηκε με νταλίκα που δίπλωσε στην εθνική οδό, Λάρισας – Θεσσαλονίκης, στο 386 χιλιόμετρο στα Τέμπη.
Η νταλίκα καρμανιόλα μετέφερε φορτίο με νοβοπάν που εκτινάχτηκαν με ιδιαίτερη σφοδρότητα και χτύπησαν το σχολικό λεωφορείο και τους μαθητές.
Αποτέλεσμα, 21 ανυποψίαστοι μαθητές να βρουν τραγικό θάνατο λίγα μόλις χιλιόμετρα πριν επιστρέψουν στα σπίτια τους.
 Οι θλιβερές μνήμες ξυπνούν κάθε τέτοια μέρα, όμως όπως φαίνεται, δεν είναι αρκετές για να διορθωθούν σφάλματα και παραλείψεις που εξακολουθούν να στοιχίζουν ανθρώπινες ζωές.
Απόδειξη αυτού, η Ελλάδα καταλαμβάνει την πρώτη θέση μεταξύ των 27 χωρών της ΕΕ, σε  θανάτους από τροχαία δυστυχήματα, ενώ το ετήσιο κόστος από τις επιπτώσεις τους στη χώρα εκτιμάται στα 14 δισεκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που παρουσιάστηκαν πριν λίγες ημέρες στα Χανιά, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για την παρουσίαση εκδηλώσεων οδικής ασφαλείας, τα τελευταία 50 χρόνια οι νεκροί από τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα ξεπερνούν τις 120.000.
Οι αιτίες των τροχαίων είναι πολλές, αλλά "πρωταγωνιστικό" ρόλο παίζουν ο παράγοντας άνθρωπος και η κακή κατάσταση του οδικού δικτύου.
Η στιγμή που σταμάτησε ο χρόνος...
Η επιστροφή από την τριήμερη εκδρομή της πρώτης τάξης του λυκείου Μακροχωρίου Ημαθίας στην Αθήνα, διακόπηκε στο 38ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αθήνας – Θεσσαλονίκης, στο ύψος των Τεμπών.
Ήταν λίγο πριν τις 7.30 μμ, όταν σε ένα στενό σημείο του δρόμου στην κοιλάδα των Τεμπών, στο λεωφορείο που μετέφερε τους μαθητές, είχε στήσει καρτέρι ο θάνατος, "μεταμορφωμένος" σε νταλίκα που μετέφερε νοβοπάν και μελαμίνες.



 Τα ονόματα των παιδιών που έχασαν τη ζωή τους
Ευαγγελίας Γάτου του Θεοδώρου και της Αναστασίας, γεννημένη 20 Απριλίου 1987, κατοίκου εν ζωή Καβάσιλων Ημαθίας.
Αναστασίας Παυλίδου του Παύλου και της Αθηνάς, γεννημένη το 1987, κατοίκου εν ζωή Καβάσιλων Ημαθίας.
Περιστέρας Ούστα του Ιορδάνη και της ?ννας, γεννημένη το 1987, κατοίκου εν ζωή Μοκροχωρίου Ημαθίας.
Γεωργίας Τραπεζανλή του Δημητρίου και της Βάιας, γεννημένη το 1987 κατοίκου εν ζωή Ν. Νικομήδειας Ημαθίας.
Σταύρου Κανελλόπουλου του Δημητρίου και της Χρυσαυγής, γεννημένος το 1988 στην Πτολεμαΐδα Κοζάνης, κατοίκου εν ζωή Μακροχωρίου Ημαθίας.
Ηλία Τσολερίδη του Παναγιώτη και της Φωτεινής, γεννημένος το 1987 στην Βέροιας, κατοίκου εν ζωή Διαβατών Ημαθίας.
Παναγιώτη Μουρατίδη του Κωνσταντίνου και της Ελένης, γεννημένος το 1987, κατοίκου εν ζωή Βέροιας Ημαθίας.
Ανδρέα Αθανασιάδη του Χρήστου και της Ελένης, γεννημένος 7 Ιουλίου 1987 στη Δυτική Γερμανία, κατοίκου εν ζωή Σταυρού Ημαθίας.
Χριστίνας Σταματέλλου του Ευσταθίου και της Παρθένας, γεννημένη 19 Νοεμβρίου 1987 στη Θεσσαλονίκη, κατοίκου εν ζωή Μακροχωρίου Ημαθίας.
Ιωάννη Τριανταφυλλίδη του Κωνσταντίνου και της Ιωάννης, γεννημένος 27 Απριλίου 1987 στη Βέροια, κατοίκου εν ζωή Μακροχωρίου Ημαθίας.
Βασιλείου Παπαδόπουλου του Νικολάου και της Χρυσούλας, γεννημένος το 1987 στην Ξεχασμένη Ημαθίας, κατοίκου εν ζωή ομοίως.
Ευανθία Ψαλίδα του Κωνσταντίνου και της Μελπομένης, γεννημένη το 1987 στη Βέροια, κατοίκου εν ζωή Καβάσιλων Ημαθίας.
Δημήτριος Κοσμίδης του Αδάμ και της Βασιλικής, γεννημένος το 1988 στο Μακροχώρι Ημαθίας.
Κωνσταντίνος Θαλαλαίος του Αναστασίου και της Αικατερίνης, γεννημένος το 1987 στη Βέροια Ημαθίας, κατοίκου εν ζωή Μακροχωρίου Ημαθίας.
Σάββας Παναγιωτίδης του Λαζάρου και της Ερμιόνης, γεννημένος το 1987 στο Μακροχώρι Ημαθίας, κατοίκου εν ζωή Μακροχωρίου.
Αθανασίου Μαρκαντάρα του Σωτηρίου και της Αικατερίνης, γεννημένος το 1987, κατοίκου εν ζωή Μακροχωρίου Ημαθίας.
Γεωργίου Μήτσκα του Κωνσταντίνου και της Θεοδώρας, γεννημένος 14 Αυγούστου 1987, στο Μακροχώρι Ημαθίας.
Ιωάννα Καστίδου του Θεοδώρου και της Ελισάβετ, γεννημένη 18 Δεκεμβρίου 1987, κατοίκου εν ζωή Καβάσιλων Ημαθίας.
Γεσθημανή Σταφυλίδου του Ζαχαρία και της Σοφία, γεννημένη το 1987 στη Βέροια, κατοίκου εν ζωή Ν. Νικομήδειας Ημαθίας.
Δημητρίου Σίγκα του Θωμά και της Ασπασίας, γεννημένος το 1987 στη Βέροια, κατοίκου εν ζωή Μακροχωρίου Ημαθίας.
Όλγα Αγγελίνα του Βασιλείου και της Εβελίνας, γεννημένη το 1988 στη Κουλούρα Ημαθίας, κατοίκου εν ζωή ομοίως.
Τα ονόματα των παιδιών που τραυματίστηκαν σοβαρά
Κωνσταντίνου Μαυρομιχάλη του Μιχαήλ και της Αικατερίνης γεννημένος του 1947, κατοίκου Βέροιας Ημαθίας, οδηγού Τουριστικού Λεωφορείου,
Δημητρίου Ναούμ του Κυριάκου και της Γεωργίας γεννημένος το 1965, κατοίκου Θεσσαλονίκης, οδηγού του υπ αριθ. ΝΕΖ 8646 επιβατηγού ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτου,
Αλεξίου Μιόγλου του Στυλιανού και της Μαρίας γεννημένος το 1988, κατοίκου Διαβατών Ημαθίας,
Αθανασίου Αγγελίδη του Αγγέλου και της Αναστασίας, γεννημένος 1956, κατοίκου Μακροχωρίου Ημαθίας, επιβάτη λεωφορείου,
Γεωργίου Καρύπογλου Γεωργίου του Μιχαήλ και της Μαριγούλας γεννημένος το 1988, κατοίκου Κουλούρας Ημαθίας, επιβάτη λεωφορείου,
Διονυσίου Λιακόπουλου του Κων/νου και της Ανδρονίκης, γεννημένος το 1987, κατοίκου Κουλούρας Ημαθίας, επιβάτη λεωφορείου,
Εμμανουήλ Μαρκαντάρα του Εμμανουήλ του Γεωργίου και της Αθηνάς, γεννημένος το 1987 κατοίκου Μακροχωρίου Ημαθίας, επιβάτη λεωφορείου,
Ανέστη Αντωνόπουλου του Γαβριήλ και της Νικολέτας, κατοίκου Μακροχωρίου Ημαθίας, επιβάτη λεωφορείου,
Χαράλαμπου Τοσουνίδη του Παντελεήμονος και της Αναστασίας γεννημένος το 1988, κατοίκου Μακροχωρίου Ημαθίας, επιβάτη λεωφορείου.

Hταν 13 Απριλίου του 2003, όταν 21 μαθητές από το Μακροχώρι Ημαθίας είχαν πέσει θύματα ενός τρομερού δυστυχήματος. Η ώρα ήταν 7.30 το βράδυ και για τους μαθητές του Λυκείου Μακροχωρίου, η τριήμερη εκδρομή στην Αθήνα, κόντευε να ολοκληρωθεί.

Τότε, στα Τέμπη, έγινε το κακό, όταν νταλίκα φορτωμένη νοβοπάν, με οδηγό τον 43χρονο τότε Δημήτρη Ντόλα συναντήθηκε με το μοιραίο λεωφορείο. Εκεί, στο στενό δρόμο, τα νοβοπάν και οι μελαμίνες γλίστρησαν και άρχισαν να πέφτουν στο δρόμο αλλά και στο λεωφορείο με το οποίο διασταυρώθηκε εκείνη τη στιγμή. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα δημιουργήθηκαν σκηνές κόλασης.

Τα νοβοπάν θέρισαν όλη την αριστερή πτέρυγα του λεωφορείου, ενώ η νταλίκα μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και δίπλωσε χτυπώντας τρία ΙΧ. Οταν το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Βέροιας ακινητοποιήθηκε σε ένα δέντρο κοντά στο βράχο, αποκαλύφθηκε και το μέγεθος της τραγωδίας. Σπασμένα τζάμια, διαλυμένα καθίσματα, λαμαρίνες και παντού τραυματίες.

Χρειάστηκαν περίπου δύο ώρες μέχρι να απεγκλωβιστούν όλοι οι τραυματισμένοι και να μεταφερθούν στα Νοσοκομεία της Λάρισας και της Κατερίνης. Ο αριθμός των νεκρών συνεχώς αυξανόταν, ώσπου έφτασε τελικά τους 21.
Οι αιτίες της σύγκρουσης αναλύθηκαν λεπτομερώς αλλά δεν έγιναν ποτέ 100% σαφείς. Ο οδηγός οδηγούσε έξι ώρες χωρίς διάλειμμα και τα ελαστικά του δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Από την άλλη, το λεωφορείο είχε κριθεί ακατάλληλο λόγω παλαιότητας και έπρεπε να είχε αποσυρθεί τουλάχιστον 3 μήνες πριν.

Η δίκη έγινε τον Οκτώβριο 2008 (!), με τον οδηγό του λεωφορείου να αθωώνεται, αλλά ο οδηγός της νταλίκας καταδικάστηκε σε κάθειρξη 15 ετών. Οι ιδιοκτήτες της νταλίκας αλλά και του εργοστασίου νοβοπάν, καταδικάστηκαν από 4 μέχρι 14 χρόνια. Η εταιρεία κατέβαλλε επίσης το ποσό των 8.500.000 ευρώ στις οικογένειες των θυμάτων. Όπως είπε ο αντιδήμαρχος Βέροιας το 2012, «Παρά τις τιμωρίες, παρά τις αποζημιώσεις, τα παιδιά του Μακροχωρίου δεν θα γυρίσουν ποτέ πίσω». Όπως και όλοι όσοι χάνουν καθημερινά τη ζωή τους στην άσφαλτο, με την Ελλάδα να είναι πρώτη μεταξύ 27 χωρών της ΕΕ σε τροχαία δυστυχήματα...

Πρόκειται για το πλέον πολύνεκρο τροχαίο δυστύχημα στην μεταπολεμική Ελλάδα!!!!!!!!!!!.

About labros giotis

Από το Blogger.