ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

το καλύτερο resort του κόσμου.....

Σε συνεργασία με τον ξενοδόχο Τζέιμς ΜακΜπράιντ αγόρασαν έναν παραλιακό ξενώνα στο νησί της Ινδονησίας Σούμπα, το 2012. Το δίδυμο ξόδεψε περί τα 30 εκατομμύρια για την ανακαίνιση και μετατροπή του σε ένα θέρετρο πέντε αστέρων με το όνομα Nihiwatu το 2015. Η αισθητική και οι ανέσεις που δημιούργησαν σε αυτό το εξαιρετικό παραλιακό θέρετρο συνετέλεσαν ώστε το Nihiwatu να ψηφιστεί ως το καλύτερο ξενοδοχείο στον κόσμο από το Travel + Leisure για την χρονιά που πέρασε.

Όπως είχε δηλώσει ο ιδιοκτήτης του σε παλαιότερη συνέντευξή του «πραγματοποίησε την συγκεκριμένη επένδυση για τα παιδιά του και όραμά του ήταν να προσφέρει τόσο στους επισκέπτες όσο και στην περιοχή δημιουργώντας ένα ειδυλλιακό τοπίο.


«Όταν βρίσκεται κανείς σε ένα μέρος όπου η παλέτα των χρωμάτων είναι τόσο όμορφη εμπνέεται για να δημιουργήσει κάτι μοναδικό όπως για παράδειγμα την κατασκευή ενός σπα κάτω από ένα καταρράκτη ή ε΄να υπαίθριο σινεμά με θεά τη θάλασσα» ειχε διευκρινίσει ο ιδιοκτήτης του επιβεβαιώνοντας πως το Nihiwatu ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Από όταν κατασκευάστηκε μάλιστα ο ιδιοκτήτης του μοιράζει το χρόνο του μεταξύ Μαϊάμι, Χάμπτον, και Ινδονησίας.

Το Nihiwatu διαθέτει 27 ιδιωτικές βίλες, συμπεριλαμβανομένης της Ράτζα Μεντάκα, που αποτελεί την ιδιωτική κατοικία του Μπέρτς.Το συγκρότημα διαθέτει ένα κεντρικό κτίριο και τέσσερις επιπλέον βίλες, η καθεμία με την δική της ιδιωτική πισίνα...

Από πωλητής πουλόβερ... επιτυχημένος δισεκατομμυριούχος

Βέβαια γνωρίζοντας κανείς την ιστορία του Μπερτς δεν θα αμφέβαλλε ποτέ ότι και η προσπάθειά του στον ξενοδοχειακό κλάδο θα στεφόταν με επιτυχία. Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι ο Κρις Μπερτς ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον τομέα της ένδυσης ήδη από το 1976, όταν έκανε το προπτυχιακό του στο Ithaca College, μαζί με τον αδελφό του τον Ρόμπερτ. Τότε ξεκίνησε την επωνυμία ένδυσης Eagle Eyes, μια επένδυση αξίας 2.000 δολαρίων. Επί της ουσίας αγόραζε πουλόβερ για 10 δολάρια και τα πουλούσε για 15 μέχρι να αποφασίσει να βρει ένα εργοστάσιο που θα παρήγαγε κολεγιακά πουλόβερ τα οποία και θα πουλούσε πόρτα-πόρτα στην πανεπιστημιούπολη του κολεγίου.

Το εγχείρημα πέτυχε και σιγά σιγά άρχισε να πουλά τα πουλόβερ και σε άλλα πανεπιστήμια καθώς και σε καταστήματα λιανικής της περιοχής. Την επόμενη δεκαετία η εταιρεία έφτασε τα 140 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως και τα ρούχα πωλούνταν σε περισσότερα από 50 καταστήματα λιανικής. Η εταιρεία υπήρξε κερδοφόρα έως το 1989 όπου μέρος της πέρασε στον όμιλο Swire. Δέκα χρόνια αργότερα το εμπορικό της σήμα πωλήθηκε εξ ολοκλήρου πιάνοντας τα 60 εκατομμύρια δολάρια.

Το 2004, ο Burch σε συνεργασία με την σύζυγό του ξεκίνησε την επωνυμία ρούχων Tory Burch, και διατέλεσε πρόεδρος της εταιρείας. Σήμερα η αξία της επωνυμίας εκτιμάται στα 3,5 δισ. ευρώ ενώ ο ίδιος κατέχει ποσοστό 28,3% αυτής. Παράλληλα δραστηριοποιείται έδώ και χρόνια και στην αγορά ακινήτων ενώ το 2008 ίδρυσε και την J. Christopher Capital LLC η οποία μετονομάστηκε σε Burch Creative Capital με στόχο να επωάσει τα νέα εμπορικά σήματα του επιχειρηματία αλλά και να διαχειρίζεται τις επενδύσεις του.

About labros giotis

Από το Blogger.