ΘΕΑΤΡΟ

ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΠΟΥΣΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΟΝ ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ?

ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΠΟΥΣΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΟΝ ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ?
Η εποχή μας θεώρησα πως αυτή την εποχή πρέπει να ακουστεί η φωνή του Καζαντζάκη…να μας θυμίσει πάλι έννοιες και λέξεις οι οποίες έχουν χαθεί στην εποχή μας όπως περηφάνια αξιοπρέπεια ανδρεία έτσι λοιπόν ένοιωσα ότι πρέπει αυτήν την εποχή να ασχοληθώ με τον Καζαντζάκη για να ακουστεί η κραυγή του.!
Αυτός ήταν καθαρά ο λόγος.
ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ..ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ…ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ…ΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΧΡΥΣΙΚΑΚΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ..
Να σταθούμε πάλι σε αυτό είπες ακριβώς να δούμε τις αξίες του τόπου μας γιατί πιστεύω πως μέσα από μια εμπορευματική σχέση που υπάρχει παντού και στον χώρο της τέχνης οι μεγάλες αξίες δυστυχώς έχουν μπει στην άκρη, αυτό το πράγμα συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια.
Όμως αυτό που μας ενοχλεί και γκρινιάζουμε συνεχώς εννοώ η κρίση η οικονομική δεν ήρθε έτσι τυχαία από το πουθενά ήρθε γιατί υπήρχε κρίση αξιών.
ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΜΕ ΠΡΟΦΑΝΩΣ
Ας αναρωτηθούμε πως είναι δυνατόν χώρες  όπως η Κύπρος η Ιρλανδία μπόρεσαν να βγουν από την κρίση και η χώρα μας δεν τα κατάφερε αυτό οφείλεται στο ότι δεν έχουμε καμιά αξία και το μόνο που θέλουμε τα πάντα να είναι εύκολα, εύκολο κέρδος, εύκολη γνώση , ευθυνόμαστε εκατό τοις εκατό και μην γυρίσει να πει κανείς …α! εγω δεν ευθύνομαι και ότι ευθύνεται ο τάδε πολιτικός απλά όλους αυτούς εμείς τους βγάζουμε..αυτή είναι μια μεγάλη αλήθεια …η μεγάλη αλήθεια.
Η πολιτική που έχουμε αντανακλά την δική μας προσωπικότητα είμαστε η εικόνα των πολιτικών μας , ακόμα και οι ακραίες μορφές που είναι στην πολιτική ζωή του τόπου μας είμαστε εμείς είναι κομμάτια αυτού του τόπου και το λέω αυτό με πληγή , ντρέπομαι.
Δεν είναι δυνατόν αυτή η χώρα να πονά και να υποφέρει και δεν θέλω να γυρίσω πίσω στην αρχαιότητα γιατί απλά δεν έχουμε καμία σχέση με τους αρχαίους Έλληνες, αλλά και πρόσφατα ας πούμε όπως  ο Παπαδιαμάντης, ο Καζαντζάκης, ο Σεφέρης, ο Ελύτης, ο Χατζηδάκης να απαξιώνονται και να προσπαθούμε να τα φέρουμε στα μέτρα μας με τρομακτική ευκολία , δεν καταλαβαίνουμε κάτι.
Το κρεβάτι του Προκρούστη το βλέπουμε στην παιδεία στην τέχνη παντού το βλέπουμε.
Μην κρύβονται πίσω από συμφέροντα προσωπικά…κάτι που δεν αρέσει εσένα και μένα πάει να πει ότι έχει ακυρωθεί..όλα γίνονται για να μη χάσουν κάποιοι τις θέσεις που είχαν.
ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΖΩΝΗ …ΜΕ ΟΜΗΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ  ΑΥΤΟ  ΣΕ  ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΩΝ ΑΞΙΩΝΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ.
Η ελληνική τέχνη δεν μπορεί να μπει μέσα σε καλούπια δεν μπορεί ποτέ να είναι κρατικοδίαιτη ..συμβαίνουν τρελά πράγματα η τέχνη είναι ένα αγκάθι στα πλευρά του κράτους, του εκάστοτε στα πλευρά του κόσμου  ενοχλεί η τέχνη, η τέχνη είναι να αφυπνίζει να ξυπνάει τον κόσμο…….
Συνέχεια!!!!!!
Τάκης Χρυσικάκος -   Λάμπρος Γιώτης

About labros giotis

Από το Blogger.